-
-
-
- Making a fire out of despair (Berlin, 2023)
- Making a fire out of despair (Berlin, 2023)
-
-
- Logo Assemblage Berlin (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Sektionslogo Laute Literatur (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Sektionslogo Optische Literatur (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Sektionslogo Theater bewegen (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Sektionslogo What Happened to the End of Books (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Till Gathmann
-
- "Das Literarische Profil von Berlin", BRD 1971, Regie: Wolfgang Ramsbott
Literarisches Colloquium Berlin * - Untitled (Gestaltung: Form und Konzept)
-
- Zwei Bergsturzmodelle (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Kunststoffflasche (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Bergmännischer Riss (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Blinddarm (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Computersammlung (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
-
-
- Untitled (détente), Videostill (2022)
-
- Salty Glitches 003, (detail) (2021). Archival pigment print. 90 cm x 90 cm
Archiv der Akademie der Künste * - Karte zum kubanischen Autor Nicolás Guillén. Archiv des Schriftstellerverbands der DDR, Literaturarchiv der Akademie der Künste Berlin, Signatur SV 2848 (Veröffentlichung mit freundlicher Genehmigung)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Rengashis’ Room (2020)
- Rengashis’ Room (2020)
- Rengashis’ Room (2020)
- Rengashis’ Room (2020)
-
-
Drahomír Hugo Posteby-Mach * Camila Estrella, Bárbara Oettinger and Carlos Soto Román * - Stills from the poetry film "Borradura" (2021)
-
-
- Tango Translation Typography – »Avant-Garde Poetry, Aviation, Acrobats«, Film detail: Dr. Anna Luhn (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Tango Translation Typography – »Avant-Garde Poetry, Aviation, Acrobats«, Film detail: Eugene Ostashevsky (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Tango Translation Typography – »Avant-Garde Poetry, Aviation, Acrobats«, Film detail: Book close up (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Tango Translation Typography – »Avant-Garde Poetry, Aviation, Acrobats«, Film detail: Book close up (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Tango Translation Typography – »Avant-Garde Poetry, Aviation, Acrobats«, Film detail: Eugene Ostashevsky (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Tango Translation Typography – »Dance, Poetic Movement, and Avant-Garde Translation«, Film detail: Eugene Ostashevsky (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Tango Translation Typography – »Dance, Poetic Movement, and Avant-Garde Translation«, Film detail: Dr. Alexandra Ksenofontova (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Tango Translation Typography – »Ukrainian Futurism, inter/national«, Film detail: Eugene Ostashevsky (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Tango Translation Typography – »Ukrainian Futurism, inter/national«, Film detail: Dr. Galina Babak (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Tango Translation Typography – »Ukrainian Futurism, inter/national«, Film detail: Prof. Dr. Susanne Frank (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
Blog Stabi Berlin. Bildcollage: Franka Schmuck für EXC 2020, Fotografien: Fotowerkstatt der Stabi Berlin * - Vitrinendetail der Virtual Exhibition ‚Tango Translation Typography‘
- Vitrinendetail der Virtual Exhibition ‚Tango Translation Typography‘
- Vitrinendetail der Virtual Exhibition ‚Tango Translation Typography‘
- Vitrinendetail der Virtual Exhibition ‚Tango Translation Typography‘
- Vitrinendetail der Virtual Exhibition ‚Tango Translation Typography‘
-
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
-
- Film detail "Susana Thénons Sticker Poetry"
-
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
-
- Photo Documentation Performance „Ich bin Prinzess Anju“
- Photo Documentation Performance „Ich bin Prinzess Anju“
-
- Ausschnitt aus einem Foto von Peter Zach von der Performance “I am Princess Anju” von Yuko Kaseki
-
- Photo Documentation Performance „Ich bin Prinzess Anju“
- Photo Documentation Performance „Ich bin Prinzess Anju“
- Photo Documentation Performance „Ich bin Prinzess Anju“
- Photo Documentation Performance „Ich bin Prinzess Anju“
-
- From the series The War Diary, 6th of March 2022
-
-
Stefanie Messner & Studio Syberg * - Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
Yi Meng Wu – Studio Wu 無 * - Illustration für das Buch CHINABOX. Neue Lyrik aus der Volksrepublik. Verlagshaus Berlin
-
Wolday, Mekonnen / Larvik Museum * -
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
-
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
-
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
-
- Untitled (Link to author's page: https://commons.wikimedia.org/wiki/User:Rotkraut) (CC BY 4.0)
-
-
-
EXC 2020, Freie Universität Berlin
* Staatsbibliothek zu Berlin * - Veranstaltungsreihe Materialität von Schriftlichkeit (CC0)
-
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
- Untitled (Produced for EXC 2020, Freie Universität Berlin)
-
-
- Untitled
- Untitled (Artist's Website: www.panchulei.com)
- Untitled (Artist's Website: www.panchulei.com)
- Untitled (Artist's Website: www.panchulei.com)
- Untitled (Artist's Website: www.panchulei.com)
-
Richard Stelzer, weinert & partner/ MATH+ * -
Mara Genschel/Cindy Press * - DIGITALES SELFMADEMAN HARMONIE
Bodleian Libraries, University of Oxford * Kupferstichkabinett, Staatliche Museen zu Berlin * Library of Congress, Prints & Photographs Division, FSA/OWI Collection, [LC-USW33-025834-C (b&w film neg.)] *
* Cropped and desaturated from original.
Video overlays on the main page include selections from Rengashis’ Room (2020), courtesy
of Lea Hopp.